24 Haziran 2016 Cuma

'Hala' olmak üzerine..

Merhabalar,


Bugün ürün tanıtımı vs yok. Bugün yeğen tanıtımı var :):) Evet evet yanlış okumadınız yeğen tanıtımı var. 
Ben bir halayım. 
Belki bir çoğunuz hala, teyze, amca yada dayısınızdır. Çokta abartılacak birşey yok belkide haklısınız. Ama ben yeğenimi abartmayı çok seviyorum :)

22 şubat 2014 te hala oldum. 20 yaşında üniversite 1.sınıfta, dersleri falan bırakıp doğumuna yetişmeye çalışmıştım. Yok öyle bir heyecan. Yetişdim de. Doktor kollarının arasında buruşuk çirkin bi bebekle geldi. Abimle şakalaştık durduk bu çirkin bebeği mi görmeye geldim ben şimdi diye. Tabiki hepsi işin şakası. Yok öyle bir güzellik. Allahım esirgesin :) Şimdi 2,5 yaşında tam bir prenses.  Zeynep Ahsen.
10 yıllık ikizim diye tabir ettiğim canım abimin kızı olmuştu. Canımızdan kanımızdan bir bebek. Her bebek güzeldir her bebek kusursuzdur ona ne süphe ama bu bizim bebeğimiz ya daha güzel geliyordu işte. Hala da en güzel benim yeğenim :D :D 
10 yıllık ikiz meselesi de abimle aramda 10 yaş var. 10 yıl önce onun doğdugu aynı günde ( aynı saatte diyemiyorum onu ayarlayamamışım işte  :D ) doğmuşum. O yüzden midir nedir aramızda mükemmel bir uyum var. 

'Hala' kelimesini yeni yeni öğrenmiş olmasına ve beni çağırırken sebebini bilmediğim bir şekilde bu güne kadar hep 'abi' demesine aldırış etmeden, tarifsiz bir şekilde özlüyorum prensesimi. 

Bayram geliyor diye ailem memlekete dönecek. Beni de bir heyecan sardı. Süslü yeğenime kıyafetler hediyeler alındı. Hepsi tamam. Ama takıları? Takısız prenses olmaz. Ama satın almak da gelmedi içimden minnoş yeğenime kendi ellerimle bişeyler yapmaya çalıştım. 

Tam bir takı hastası. Hele bilekler en vazgeçilmezi. 
Bende bildiğim ve becerebildiğim kadarıyla ona hediye hazırladım. O minicik kollarına taksın diye. 

2 gündür bulunduğum şehirde boncuk evi arıyordum. sonuç:bulamadım.

Kendi boncuklarımla kendi malzemelerimle yaptım işte :) 



Ve prensesin ilk yusufcuk kuşu temalı bilekliği de halasından olsun :) 

Sevgilerimle,
Bir garip 'hala'

0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com