24 Haziran 2016 Cuma

Nivea BB Clean Güzelleştiren, Bakım Yapan Temizleme Suyu


Herkese merhaba,

Birkaç gündür yoktum ortalarda. Fazla yordular beni. :) 

Aranıza konuğum Niveanın BB Clean Güzelleştiren ve Bakım Yapan Temizleme Suyundan bahsederek dönüş yapıyorum.


200 ml şeffaf bi ambalajda yer alıyor. Yüz, göz,dudak makyajını temizleyebileceğimiz ve hassas ciltler için uygun bir ürün. 

5 etkili temizliği vaad ediyo. Bakalım nelermiş bu etkiler;

1-Arındırır: Cildi BB krem, fondoten ve makyajdan etkili bir şekilde arındırır.
2-Temizler: Gözenekleri yağ ve kirden temizleyerek cildin nefes almasubu sağlar.
3-Nemlendirir: Cildin doğal nem dengesini destekleyerek, ciltte yumuşak ve nemli bir his bırakır.
4-Cilt kusurlarını azaltır: Pürüz ve kızarıklık görünümü gibi cilt kusurlarını azaltmaya yardımcı olur.
5-Hazırlar: Cildi bir sonraki BB krem ve makyaj uygulaması için kusursuz bir şekilde hazırlar.





Peki ürün vaadlerini gerçekleştirebiliyor mu? İşte benim deneyimlerim:

- Ben 1 ve 2 numaralı yani temizleme ve arındırma özelliklerini beğendim. Rimelimi ve eyelinerımı çok rahat temizleyebiliyorum. Gözlerim çok hassastır benim ama şimdiye kadar yanma yada kaşınma gibi birşey olmadı. 

Aynı şekilde Ganier BB krem kullanıyorum ( Garnier BB Krem ), onu temizlerkende çok memnun kaldım. Ayrıca vücudumda yağlı his bırakmaması, temizledikten sonra yıkama gerektirmemesi de ayrı bi güzel  geldi bana. Eve aşırı yorgun geldiğim günlerde kurtarıcım oluyor kendisi :)

Ama temizleme özelliğini The Balm Meet Matte Mat ruj da denediğimde pek memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Ruju çıkarmak için yoğun bir çaba gösterdim. 

- Nemlendirme vaadini de karşılıyor bence. Makyajımı temizledikten sonra gerginlik oluşturmadığı için ekstradan nemlendirici kullanma gereksinimi duymadım. 

-Cilt kusurlarını azaltma konusunda bana yardımcı oldu diyebilirim. Sivilceli bir yüzüm var ve ilaç vs kullanıyorum. Sürekli kızarıklık olurdu o kızarıklıklar azaldı. 

Ben bi olumsuzluğuna maruz kalmadım henüz. Umarım kalmamda :)



0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com