19 Haziran 2016 Pazar

Uzuunn ve sıcak ramazan günlerinden merhaba :)




Yine bir orucumu uykuya tutturduğum, 3 e kadar uyuduğum doğrudur. :) 17 saate de dayanılmıyor başka türlü.
Kavurucu sıcaklar ülkemizi yaka dursun, tüm sıcaklara rağmen hala buz gibi kalabilen, dışarda insanlar sıcaktan bunalırken çorapsız üşüdüğüm evimde mutluyum ben. :)

Peki sürekli evde ne yapıyor bu kız? Sadece uyuyarak mı zaman geçiriyor? Tabiki hayır. Bol bol masking tapelerle uğraşıyorum, boyama yapıyorum.Tabi evde kaldığım zamanlar pek fazla  değil stajdı okuldu derken bi kaç saatlik boşluğum oluyor onları da bunlarla değerlendiriyorum.







Stresi alıyor, aldığı gibi strese de sokuyor. :) Esrarengiz Bahçe boyama kitabı var bende. Öyle zevkli ki boyamak.
İnce detayları içimizde yaşadığımız renklerle boyamak, yeniden çocuk olabilmek o kadar güzel ki...

Bugun çok kaptırmicam kendimi en fazla yarım saat boyama yapıcam dediğim ve 2 saatten önce kalktığım olmadı hiç :)



  

Videoda telefonumu üzerine koyduğum renkli şeyde bir parfüm kutusuydu. Masking  tapelerimle süsleyip boya kalemlerim için değerlendirdim. :) Buda boyama yapmadığım zamanlarda ki eğlencem. Nasıl olmuş? :)

Esrarengiz bahçe boyama kitabını D&R dan almıştım. Sanırım NT lerde de varmış artık. Boyama için ben kuru ve keçeli boya tercih ediyorum. Keçeli boyalarım videodaki kalemler. Noki marka. 12 tanesini 10 tl ye almıştım. Kuru boya kalemlerim ise  Bic Tropicolor 2 onu da 10 tl ye almıştım D&R dan. Bence keçeli kalemlerle boyamak daha güzel oluyor. Renkler daha canlı duruyor.
Kuru boyaların avantajı da gölgelendirme yaparken yada renkleri birbirine karıştırıp yeni renkler üretme de işe yarıyor. Dedim ya içimizde yaşadığımız renklerle, desenleri boyamamıza yardımcı olması bakımından kuru boyalar daha kullanışlı. 
Ama tabiki yinede benim tercihim çoğu zaman keçeli boyalardan yana oluyor.
Pastel boyaları hiç denemedim. Onu da denemek lazım aslında :)

Kendinize uğraşacak bişeyler arıyorsanız ve sizde benim gibi boyama yapmayı seviyorsanız durmayın hemen başlayın derim. :) 



0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com