20 Haziran 2016 Pazartesi

Bir Küçük Gratis Meselesi :)



Herkese merhaba,
diyerek bi giriş yapacağım ama henüz takipçim yok kendi kendime yazıp kendi kendime okuduğum bir post daha :):) 

Bir gratis ziyareti sonrası sizlerleyim :) 




- Ben normalde under twenty nin bb kremini kullanıyordum, sivilcelere etkili olanlardan. Ama sivilcelerime son zamanlarda bişeyler oldu. Çoğaldıkça çoğaldı bende akne kremine başladım.
Akne kremi feci şekilde kurutuyor yüzümü o yüzden daha yumuşak bi bb kremi arıyordum ve sonunda buldumm :) tıktık :)


- Göz çevrem fazla kuruduğu için de bi süredir göz kremi arıyordum. Dirty works beni kutusuyla kendine çekti. Yok böyle bi güzelik :) Adamlar işi biliyor bi bayan kremin kutusuna nasıl kanar diye oturup uzun uzuuun düşündükleri kesin ve başarılıda olmuşlar. tıktık :)


- Veee günlerdir hayalini kurduğum, bloglarda incelemelerini gördükçe kendimi kaybettiğim The Balm Meet Matte Honest. 

Yine bir sürü para harcayıp çıktım. :) Makyaj yapmayı seviyorum ama gereğinden fazla makyaj malzemesine para vermeyi sevmiyorum. Ama hepsine çok ihtiyacım vardı :P böyle diyerek kendimi kandırayım o zaman ben sizde ürün incelemelerime göz atın madem :) 



0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com