20 Haziran 2016 Pazartesi

Garnier BB Krem

                                                   

                                                 İlk misafirimiz Garnier BB Krem.




Akışkan bir yapıya sahip. 40 ml lik ince ağızlı bir ambalajı var. Ağız kısmının ince olması, zaten akışkan yapıda olan kremi yeteri kadar alabilmeyi kolaylaştırmış. Eğer piyasadaki diğer bb kremler gibi geniş ağızlı bi ambalajı olsaydı elimize fazla bb krem geldiği için sorun yaşamamamız imkansız olurdu diye düşünüyorum. Daha önce maybelline ve nivea bb kremlerini de kullanmış biri olarak Garnier in bu tasarımını çok sevdim.





Sanırım iki farklı tonu var bendeki açık olanı. Akışkan olduğunu belirtmiştim aşağıdaki fotoda da belli oluyor zaten.


 Kapatıcılığını ve duruşunu görmeniz için ;





- Kapatıcılığı orta seviyede ama benm işimi görüyor. Zaten bb kremlerden olağanüstü bir kapatıcılık beklemek de gereksiz olur bence.

-Akışkan ve ince yapısı sayesinde cilt tarafından çok çabuk emiliyor. 

-Yaklaşık 3 saat kadar yüzümde bu kremle gezdim parlama olmadı ve yüzüme bi ışıltı verdi. Gerçekten vaad ettiğini yerine getiriyor.

 Gratisten 26TL ye aldığım bu krem benim çok hoşuma gitti. Under twenty bb kremime kavuşana kadar garnierle yoluma devam edeceğim kesin :)


0 yorum:

Yorum Gönder

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com