21 Haziran 2016 Salı

Dirty Works Stop Puffy Eyes - Göz kremi


  Merhabalar :)

Bugünkü misafirim Dirty Works Stop Puffy Eyes Eye Cream

Paketinin albenisi o kadar yüksek ki hayran olmamak elde değil. Paketiyle beni etkileyip kandırmıştır kendisi :) Dirty works ürünlerinin paket tasarımlarını beğenmeyen var mıdır ki acaba? :)



 


Ürün vaadlerine bir bakalım : 
-Göz çevresini sıkılatırır
-Yorgun görünümü yok eder, şişliği indirir
-Aydınlatır, ferahlatır
-İnce çizgileri yok eder. 


-Gözlerim hassas olduğu için her ürünü kullanamam normalde. Bu ürünü çok beğendim, herhangi bir reaksiyon olmadı bende. Benim gibi hassas göz ve göz çevresi olanlar bence rahatlıkla kullanabilir.

-Ürün parfümsüz diyor. Ben hiç kokusu olmayan yada çok az kokusu olan bir krem hayal etmiştim ama bariz belli bir kokusu var ve ben pek sevmedim doğrusu .

-Ayrıca çok yağlı değil hafif bir yapısı var. Kremleri sürünce bıraktığı yağlı histen nefret ederim. Bi de göz çevremde o yağlı hissi yaşamak pek hoş olmazdı doğrusu.

-Nemlendirmesi benim için yeterli. Normalde göz çevrem çok kurur ve acırdı 2 gündür kullanıyorum gerçekten rahatlatıyor.

 -Geç yatıp bi de sahura kalkıp bide üstüne sabah 7 de kalkınca staja hep şiş gözle gidiyordum. Bugun uyanıp yüzümü yıkayınca ilk olarak bu kremi sürdüm 20dk sonra falan şişlik indi. Mükemmel bişey bu :)

-Kremin ambalajının albenisinin fazlalılığının yanısıra kremin ince uçlu bir tüpte olması da ayrı güzel. Nokta kadar bile krem alabilmeyi mümkün kılan bir tasarım :) 


-Gratisden 15tlye aldım 15ml lik kremi bide indirim vardı indirimle 15 tlye geldi


2 yorum:

  1. Göz çevresinde yağ bezesi oluşmuş gibi ıslak bir görünüme sebep oluyor mu?

    YanıtlaSil

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçiler

Template Hits

Linkie ♥

Bu Blogda Ara

Copyright © Elif Şahan | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com